اولین بازی که از DirectX 12 در CrossOver پشتیبانی می کند، «Diablo II Resurrected» خواهد بود، اما CodeWeavers قصد دارد عناوین بیشتری را در آینده اضافه کند. CodeWeavers یک پایگاه داده سازگاری دارد تا بتوانید ببینید چه چیزی ممکن است به خوبی با نرم افزار کار کند.
ما شروع پشتیبانی از DirectX 12 را داریم و تیم QA ما تأیید کرده است که Diablo II Resurrected روی macOS با نسخههای اولیه پیش آلفای CrossOver 23 اجرا میشود که اواخر تابستان امسال منتشر خواهد شد. هنوز باگهایی وجود دارد، اما این واقعیت که اصلاً اجرا میشود، یک پیروزی بزرگ است.
داستان های محبوب
منبع
CodeWeavers این هفته اعلام کرد که CrossOver از امسال از DirectX 12 پشتیبانی می کند تا تجربه بازی های ویندوز در macOS را افزایش دهد.

CrossOver به کاربران macOS، Linux و ChromeOS اجازه میدهد تا با ترجمه APIهای Windows به معادلهای Mac خود، برنامههای ویندوز را طوری اجرا کنند که گویی بومی هستند. CrossOver در حال حاضر فقط DirectX 11 مایکروسافت را پشتیبانی می کند. DirectX 12 جدیدترین مجموعه از API های رندر گرافیکی موجود در ویندوز و ایکس باکس است که نوید عملکرد بهتر، کارایی و استفاده بهینه از چندین هسته CPU و GPU را می دهد.
پشتیبانی از بازیهای DirectX 12 بر اساس هر عنوان به CrossOver اضافه میشود تا باگها را دور بزند. از بیانیه مطبوعاتی CodeWeavers:
در حالی که از این پیشرفت خوشحالیم، تصدیق می کنیم که سفر ما به تازگی آغاز شده است. تحقیقات تیم ما به این نتیجه رسید که هیچ کلید جادویی وجود ندارد که پشتیبانی DirectX 12 را در macOS باز کند. برای اجرای فقط Diablo II Resurrected، مجبور شدیم بسیاری از اشکالات مربوط به MoltenVK و SPIRV-Cross را برطرف کنیم. ما پیشبینی میکنیم که این مورد برای سایر بازیهای DirectX 12 نیز صادق باشد: ما باید پشتیبانی را بر اساس هر عنوان اضافه کنیم و هر بازی احتمالاً دارای چندین باگ است.
اولین نسخه بتای CrossOver 23 قرار است تابستان امسال منتشر شود و پس از آن در اواخر سال جاری عرضه رسمی شود.