سامسونگ این هفته یک تبلیغ جدید ضد اپل “On the Fence” منتشر کرد که بار دیگر کمبود دستگاه های تاشو اپل را هدف قرار می دهد. در آن نقطه، مردی روی حصاری مشرف به یک فروشگاه خردهفروشی مینشیند که شبیه فروشگاه اپل است.
هنوز خبری از زمان عرضه اپل با نوعی دستگاه تاشو وجود ندارد و سامسونگ واقعاً از سال 2019 گوشیهای هوشمند تاشو میفروشد. دستگاههای Early Fold لیست طولانیای از مشکلات کیفیت و دوام صفحه نمایش داشتند، که شاید دلیل اپل را توضیح دهد. منتظر است تا با یک دستگاه تاشو به بازار بیاید.
مشتری بالقوه سامسونگ پاسخ می دهد: “چرا؟ این قبلا آنجاست.” کارمند جعلی اپل می گوید: “چون ما این کار را انجام می دهیم. ما صبر می کنیم.”
برای مثال، سامسونگ در ماه سپتامبر یک کمپین اولین به تاشو راهاندازی کرد و در عین حال ویژگیهای Galaxy Z Fold و Z Flip را به سخره گرفت و عدم نوآوری آیفون را به سخره گرفت. “چه چیزی روی Fold، اپل؟” سامسونگ پرسید. سامسونگ همچنین مردم را تشویق کرد که «به طرف Flip بپیوندند» و یک دستگاه Samsung Galaxy Z Flip را به جای مدلهای iPhone 14 انتخاب کنند.
تاشوهای جدیدتر سامسونگ دوام بیشتری دارند و مشکلات کمتری دارند، اما همچنان قیمت بالایی دارند که از 900 دلار برای آخرین Z Flip تا 1600 دلار برای آخرین Z Fold متغیر است.