برای مثال، سامسونگ در ماه سپتامبر یک کمپین اولین به تاشو راهاندازی کرد و در عین حال ویژگیهای Galaxy Z Fold و Z Flip را به سخره گرفت و عدم نوآوری آیفون را به سخره گرفت. “چه چیزی روی Fold، اپل؟” سامسونگ پرسید. سامسونگ همچنین مردم را تشویق کرد که «به طرف Flip بپیوندند» و یک دستگاه Samsung Galaxy Z Flip را به جای مدلهای iPhone 14 انتخاب کنند.
هنوز خبری از زمان عرضه اپل با نوعی دستگاه تاشو وجود ندارد و سامسونگ واقعاً از سال 2019 گوشیهای هوشمند تاشو میفروشد. دستگاههای Early Fold لیست طولانیای از مشکلات کیفیت و دوام صفحه نمایش داشتند، که شاید دلیل اپل را توضیح دهد. منتظر است تا با یک دستگاه تاشو به بازار بیاید.
“هی اون بالا چیکار میکنی؟” از یک کارمند اپل مانند می پرسد. “شما نمی توانید روی حصار بنشینید.” مرد پاسخ می دهد: “اما در طرف سامسونگ، آنها تلفن های تاشو و دوربین های حماسی دارند.” صحبت های او یکی دیگر از مشتریان اپل را که به دستگاه های تاشو علاقه مند است جذب می کند، در حالی که کارمند جعلی اپل سعی می کند او را از رفتن منصرف کند. کارمند توضیح می دهد: “ما منتظریم تا همه اینها به اینجا بیاید.”
مشتری بالقوه سامسونگ پاسخ می دهد: “چرا؟ این قبلا آنجاست.” کارمند جعلی اپل می گوید: “چون ما این کار را انجام می دهیم. ما صبر می کنیم.”
سامسونگ سابقه طولانی در تمسخر اپل در تبلیغات خود و توهین به دستگاه های اپل برای تبلیغ محصولات خود دارد. تبلیغات ضد اپل سامسونگ در ماه های اخیر افزایش یافته است و سامسونگ به شدت بر این واقعیت تمرکز کرده است که اپل هنوز با دستگاه تاشو عرضه نشده است.
تاشوهای جدیدتر سامسونگ دوام بیشتری دارند و مشکلات کمتری دارند، اما همچنان قیمت بالایی دارند که از 900 دلار برای آخرین Z Flip تا 1600 دلار برای آخرین Z Fold متغیر است.