اپل میگوید این ویژگی به حسگرهایی مانند شتابسنج و ژیروسکوپ در آیفون و اپل واچ، همراه با «الگوریتمهای حرکتی پیشرفته طراحیشده توسط اپل که با بیش از یک میلیون ساعت رانندگی در دنیای واقعی و دادههای رکورد تصادف آموزش داده شدهاند» برای افزایش دقت متکی است.
مارک واتسون، یک گروهبان در دفتر کلانتری محلی، نیز گفت که این وضعیت بر توانایی او برای انجام مؤثر وظایفش تأثیر می گذارد.
از زمانی که اپل این ویژگی را در سال گذشته معرفی کرد، چندین گزارش در مورد این مشکل در سایر مناطق اسکی مانند کلرادو، یوتا، نیویورک، پنسیلوانیا، مینهسوتا و بریتیش کلمبیا در کانادا منتشر شده است. مشخص نیست که آیا بهینهسازیهای اپل منجر به کاهش تماسهای نادرست 911 از سوی اسکیبازان و اسنوبوردکاران شده است یا خیر. در هر صورت، احتمالاً مدتی طول می کشد تا همه کاربران آیفون یا اپل واچ خود را به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت کنند. همچنین مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد بهینه سازی های بیشتری انجام دهد یا خیر.
ماموران اضطراری به افزایش آگاهی در مورد ویژگی تشخیص تصادف اپل ادامه می دهند که باعث هجوم تماس های نادرست 911 از سوی اسکی بازان و اسنوبردها می شود.
ترینا دامر، مدیر موقت خدمات اضطراری سامیت کانتی، که در هفته از 13 ژانویه تا 22 ژانویه 185 تماس از این قبیل را دریافت کرد، گفت: «تمام روز من در حال مدیریت اعلانهای تصادف است.» (در زمستانهای گذشته، تماس معمولی بود. حجم در یک روز شلوغ تقریباً نصف آن بود.) خانم دامر گفت که این یورش تهدید میکند که اعزامکنندگان را حساس کرده و منابع محدود را از شرایط اضطراری واقعی منحرف میکند.
گزارشی از مجله نیویورک تایمز امروز بر روی شهرستان سامیت کلرادو متمرکز شده است، جایی که چندین پیست اسکی در آن واقع شده است. در آنجا، یک توزیع کننده و یک افسر پلیس شکایت کردند که پاسخگویی به تماسهای نادرست 911 که توسط آیفونها و اپل واچها راهاندازی میشود، کاری زمانبر بوده و تهدیدی برای منحرف کردن منابع از موارد اضطراری قانونی است.
Crash Detection سال گذشته برای همه مدلهای آیفون ۱۴ و آخرین مدلهای اپل واچ، از جمله سری ۸، اولترا و نسل دوم SE راهاندازی شد. این ویژگی برای تشخیص تصادف شدید خودرو طراحی شده است و اگر کاربر ظرف 20 ثانیه به دستگاه پاسخ ندهد به طور خودکار با خدمات اورژانس تماس می گیرد، اما به نظر می رسد که آیفون ها و اپل واچ ها گاهی اوقات اسکی باز یا اسنوبورد سواری را که در حال چرخیدن است به عنوان تصادف رانندگی اشتباه می گیرند.
این گزارش خاطرنشان می کند که اپل همچنین چهار نماینده را به مرکز تماس سامیت کانتی فرستاد تا دامر و تیمش را برای یک روز مشاهده کنند.
اپل به درخواست ما برای اظهار نظر پاسخ نداد.