مدیران اپل درباره تراشه های M2، بازی در مک، اینتل و موارد دیگر بحث می کنند

بورچرز گفت که با جابجایی طراحی تراشه مک در خانه، اپل می‌تواند سیلیکون، نرم‌افزار و سخت‌افزار را بدون اتکا به فروشندگان خارجی با هم جمع کند. توانایی کار در کنار طراحان، تیم سخت‌افزار و تیم نرم‌افزار باعث ایجاد تفاوت در توانایی اپل برای «هدف‌گیری واقعی» و افزودن «چیزهای مهم» به مک‌ها می‌شود.

اپل قصد دارد به بررسی پیکربندی‌ها و اجزای تراشه از طریق لنز بازی ادامه دهد و میلت گفت که در حالی که اپل “نگاهی طولانی” در مورد تبدیل مک به یک پلت فرم بازی دارد، کار با اولین روزهای انتقال سیلیکون اپل آغاز شد.

مصاحبه کامل پانزارینو که می توانید در ادامه مطلب بخوانید TechCrunch، موضوعات دیگری را پوشش می دهد که شامل انتقال به سیلیکون اپل، چگونگی منتهی آیپد پرو به تراشه های مک اپل، رابطه بین تیم ها، بهینه سازی در چرخه های طراحی با سیلیکون اپل، بهترین زمان برای خرید مک و ارزش مک مینی می شود. .



منبع

در مورد شراکت سابق اپل با اینتل، Millet و Borchers تمایل این شرکت برای برآوردن نیازهای اپل را ستودند، با Millet همچنین پیشنهاد کرد که رابطه بین اپل و اینتل در نهایت به نفع رقبای اپل است.

جدید مک بوک پرو صورتی
با پیگیری خط تراشه M1، میلت گفت که اپل نمی‌خواهد با هر نسل جدید تراشه‌های چند درصدی سود داشته باشد. در عوض، این شرکت قصد داشت تا آنجا که می‌تواند محدودیت‌های فناوری را پیش ببرد.

“داستان از سال‌ها پیش شروع می‌شود، زمانی که ما این انتقال را تصور می‌کردیم. گیمرها گروهی جدی هستند. و من فکر نمی‌کنم با گفتن اینکه یک شبه می‌خواهیم مک را به یک پلتفرم بازی عالی تبدیل کنیم، کسی را فریب نمی‌دهیم. ما در این مورد دیدگاهی طولانی خواهیم داشت.”

میلت می‌گوید: “خانواده M2 واقعاً اکنون در حال حفظ موقعیت رهبری با فشار دادن مجدد به محدودیت‌های فناوری بودند. ما چیزها را روی میز نمی‌گذاریم.” ما یک برآمدگی 20 درصدی را در نظر نمی گیریم و نمی دانیم که چگونه آن را در طول سه سال پخش کنیم… دریابیم که چگونه می توانیم به سودهای افزایشی دست پیدا کنیم. ما همه آن را در یک سال انجام می دهیم؛ ما فقط به آن ضربه می زنیم. این چیزی نیست که در بقیه صنعت یا به صورت تاریخی اتفاق می افتد.”

طبق گفته Millet، اپل در تلاش است تا یک پایه نصب شده از پردازنده های گرافیکی قوی بسازد. اپل می‌خواهد که مجموعه مک‌های کامل دارای پردازنده‌های گرافیکی بسیار توانا باشند، از مک بوک ایر گرفته تا مک استودیو با M1 Ultra. او همچنین معتقد است که توسعه دهندگان هنوز با تراشه های سری M سازگار نشده اند. میلر می گوید: «توسعه دهندگان بازی هرگز 96 گیگابایت حافظه گرافیکی را در M2 Max در دسترس خود ندیده اند. فکر می‌کنم آن‌ها سعی می‌کنند سرشان را دور بزنند، زیرا احتمالات غیرعادی هستند.”

پس از عرضه مک مینی و مک‌بوک پرو با تراشه‌های M2 Pro و ‌M2‌ Max، معاون معماری پلتفرم اپل تیم میلت و معاون بازاریابی محصول باب بورچرز مصاحبه‌ای با TechCrunchمتیو پانزارینو برای بحث در مورد فناوری جدید، انتقال از اینتل، آینده بازی در مک و موارد دیگر.

“اینتل در طول سال‌هایی که ماشین‌های اینتل را ارسال می‌کردیم، شریک بزرگی بود. آنها بسیار پاسخگو بودند؛ آنها واقعاً از مسیری که اپل آنها را فشار داد الهام گرفتند. و من فکر می‌کنم محصولات ما از این تعامل سود بردند. البته، رقبای ما. گاهی اوقات محصولات نیز از این تعامل سود می بردند.

در مورد بازی در مک، Borchers می‌گوید که اپل احساس می‌کند با هر عرضه تراشه‌های سری M، بازی بهتر می‌شود. او گفت که اپل در حال اضافه کردن API های جدید و گسترش Metal با Metal 3 است، بنابراین “فرصت فوق العاده ای” برای سازندگان بازی وجود دارد.