مجله خبری آیفون موبایل


  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • قوانین مقررات
آنچه در این مطلب میخوانید

داستان های محبوب

شرکت الکترونیک برزیلی اختلافات طولانی مدت علامت تجاری آیفون را احیا کرد

آخرین مطالب

Openai O3-Mini را راه اندازی می کند ، یک مدل استدلال مقرون به صرفه که با Deepseek رقابت می کند

اپل عینک هوشمند AR متصل به Mac را لغو می کند

بهترین معاملات اپل هفته: سریال Apple Watch 10 رکورد پایین 329 دلار قیمت ، به علاوه پس انداز در MacBook Air ، سامسونگ و موارد دیگر

اپل می خواهد به Google کمک کند تا از موتور جستجو به ارزش میلیارد ها دلار دفاع کند

اکنون می توانید کتاب "The You You" را از Apple TV+ نمایش Severance بخوانید

نمایش Macrumors: آخرین شایعات آیفون SE 4

با استفاده از dall · e تصاویر را در برنامه پیام های آیفون ایجاد کنید

Caldigit Element 5 Hub را با Thunderbolt 5 راه اندازی کرد

اپل برای جبران صاحبان اولیه اپل واچ در حل و فصل دادخواست

گزارش: اپل نزدیک به انتخاب تأمین کننده برای نمایشگر تاشو

پشتیبانی اطلاعاتی اپل از هشت زبان اضافی که آوریل وارد می شوند

Apple Arcade Gation Golf PGA Tour Pro Golf

اپل توضیح می دهد که چگونه هنگام باز کردن درب ، مک خود را از روشن نگه دارد

درآمد Q1 2025 اپل تماس های آماده سازی را فراخوانی می کند

مدیر عامل اپل تیم کوک: "نوآوری زیادی" برای توسعه آیفون آینده باقی مانده است

اکنون اپل بیش از 2.35 میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد

Apple Reports Best Quarter Ever in 1Q 2025 Results: $36.3B Profit on $124.3B Revenue

Apple Reports Best Quarter Ever in 1Q 2025 Results: $36.3B Profit on $124.3B Revenue

اپل ممکن است دوباره شروع به خرید تبلیغات در X کند

هشت برنامه مفید MAC که ارزش بررسی دارند

  • مجله خبری آیفون موبایل
  • مارک زاکربرگ می گوید اپل ویژن پرو "راه حل جادویی" ندارد
مارک زاکربرگ می گوید اپل ویژن پرو "راه حل جادویی" ندارد
انتشار: خرداد 18، 1402
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

مارک زاکربرگ می گوید اپل ویژن پرو "راه حل جادویی" ندارد

زاکربرگ ویژن پرو
زاکربرگ اضافه کرد که اعلامیه اپل «واقعاً تفاوت در ارزش ها و چشم اندازی را که شرکت های ما به این موضوع ارائه می کنند را نشان می دهد» و خاطرنشان کرد که هدف متا ارائه محصولاتی است که «در دسترس و مقرون به صرفه برای همه باشد». Vision Pro با قیمت 3499 دلار، Quest 3 با قیمت 499 دلار و Quest Pro 999 دلار قیمت خواهد داشت.

با توجه به آنچه در ابتدا دیده ام، می توانم بگویم خبر خوب این است که هیچ نوع راه حل جادویی برای هیچ یک از محدودیت های قوانین و فیزیک که تیم های ما قبلاً کاوش نکرده و به آن فکر نکرده اند، وجود ندارد. آنها با یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر رفتند، و بین آن و تمام فناوری هایی که برای تغذیه آن در آنجا قرار دادند، هزینه آن هفت برابر بیشتر است و اکنون آنقدر انرژی نیاز دارد که اکنون برای استفاده از آن به یک باتری و یک سیم وصل شده به آن نیاز دارید. آنها این مبادله طراحی را انجام دادند و ممکن است برای مواردی که دنبال می کنند منطقی باشد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، امروز در یک جلسه شرکتی با کارمندان، به اعلامیه اپل در مورد Vision Pro پاسخ داد. آستانهالکس هیث. زاکربرگ گفت Vision Pro هیچ "راه حل جادویی" ندارد که متا به آن فکر نکرده باشد و "هفت برابر بیشتر" از هدست Quest 3 که اخیراً معرفی شده است، قیمت دارد.

مهمتر از آن، دیدگاه ما برای فراجهان و حضور اساساً اجتماعی است. این در مورد مردم است که به روش های جدید تعامل می کنند و به روش های جدید احساس نزدیکی می کنند. دستگاه ما نیز در مورد فعال بودن و انجام کارها است. در مقابل، هر دمویی که آنها نشان دادند شخصی بود که خودشان روی یک مبل نشسته بودند. منظورم این است که این می تواند چشم انداز آینده محاسباتی باشد، اما این چیزی نیست که من می خواهم. یک تفاوت فلسفی واقعی از نظر نحوه برخورد ما با این موضوع وجود دارد. و دیدن آنچه که آنها در آنجا ارائه می دهند و اینکه چگونه قرار است رقابت کنند، من را بیشتر هیجان زده کرد و از بسیاری جهات خوشبین شدم که کاری که ما انجام می دهیم مهم است و موفق می شود. اما این یک سفر سرگرم کننده خواهد بود.

اما نگاه کنید، من فکر می کنم که اعلام آن ها واقعاً تفاوت در ارزش ها و چشم اندازی را که شرکت های ما به این موضوع ارائه می کنند، به گونه ای که فکر می کنم واقعاً مهم است، نشان می دهد. ما نوآوری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما تا حد امکان در دسترس و مقرون به صرفه برای همه هستند و این بخش اصلی کاری است که انجام می دهیم. و ما ده ها میلیون کوئست فروخته ایم.

اپل درگیر یک مناقشه طولانی مدت در مورد علامت تجاری آیفون در برزیل بوده است که امروز توسط IGB Electronica، یک شرکت برزیلی لوازم الکترونیکی مصرفی که در ابتدا نام "iPhone" را در سال 2000 ثبت کرد، احیا شد. تلاش برای دریافت حقوق انحصاری علامت تجاری "iPhone"، اما در نهایت از دست رفت و اکنون پرونده به ...



منبع

داستان های محبوب

شرکت الکترونیک برزیلی اختلافات طولانی مدت علامت تجاری آیفون را احیا کرد

به گفته زاکربرگ، هدف متا از متاورس «اساساً اجتماعی» است، در حالی که به نظر زاکربرگ، Vision Pro منزوی تر است. او اعتراف کرد که رویکرد اپل «می تواند چشم انداز آینده محاسباتی باشد»، اما «آن چیزی نیست که من می خواهم».

اپل بالاخره هدست خود را معرفی کرد، بنابراین می خواهم یک لحظه در مورد آن صحبت کنم. من واقعا کنجکاو بودم ببینم قرار است چه چیزی بفرستند. و بدیهی است که من هنوز آن را ندیده ام، بنابراین با بازی کردن با آن و اینکه ببینیم چه اتفاقی می افتد و مردم چگونه از آن استفاده می کنند، بیشتر یاد خواهم گرفت.

نظرات کامل زاکربرگ، همانطور که توسط آستانه:

نویسنده: تیم تحریریه آیفون موبای

تمام حقوق محفوظ است © مجله خبری آیفون موبایل , Sitemap