
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
مارک زاکربرگ می گوید اپل ویژن پرو "راه حل جادویی" ندارد
زاکربرگ اضافه کرد که اعلامیه اپل «واقعاً تفاوت در ارزش ها و چشم اندازی را که شرکت های ما به این موضوع ارائه می کنند را نشان می دهد» و خاطرنشان کرد که هدف متا ارائه محصولاتی است که «در دسترس و مقرون به صرفه برای همه باشد». Vision Pro با قیمت 3499 دلار، Quest 3 با قیمت 499 دلار و Quest Pro 999 دلار قیمت خواهد داشت.
با توجه به آنچه در ابتدا دیده ام، می توانم بگویم خبر خوب این است که هیچ نوع راه حل جادویی برای هیچ یک از محدودیت های قوانین و فیزیک که تیم های ما قبلاً کاوش نکرده و به آن فکر نکرده اند، وجود ندارد. آنها با یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر رفتند، و بین آن و تمام فناوری هایی که برای تغذیه آن در آنجا قرار دادند، هزینه آن هفت برابر بیشتر است و اکنون آنقدر انرژی نیاز دارد که اکنون برای استفاده از آن به یک باتری و یک سیم وصل شده به آن نیاز دارید. آنها این مبادله طراحی را انجام دادند و ممکن است برای مواردی که دنبال می کنند منطقی باشد.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، امروز در یک جلسه شرکتی با کارمندان، به اعلامیه اپل در مورد Vision Pro پاسخ داد. آستانهالکس هیث. زاکربرگ گفت Vision Pro هیچ "راه حل جادویی" ندارد که متا به آن فکر نکرده باشد و "هفت برابر بیشتر" از هدست Quest 3 که اخیراً معرفی شده است، قیمت دارد.
مهمتر از آن، دیدگاه ما برای فراجهان و حضور اساساً اجتماعی است. این در مورد مردم است که به روش های جدید تعامل می کنند و به روش های جدید احساس نزدیکی می کنند. دستگاه ما نیز در مورد فعال بودن و انجام کارها است. در مقابل، هر دمویی که آنها نشان دادند شخصی بود که خودشان روی یک مبل نشسته بودند. منظورم این است که این می تواند چشم انداز آینده محاسباتی باشد، اما این چیزی نیست که من می خواهم. یک تفاوت فلسفی واقعی از نظر نحوه برخورد ما با این موضوع وجود دارد. و دیدن آنچه که آنها در آنجا ارائه می دهند و اینکه چگونه قرار است رقابت کنند، من را بیشتر هیجان زده کرد و از بسیاری جهات خوشبین شدم که کاری که ما انجام می دهیم مهم است و موفق می شود. اما این یک سفر سرگرم کننده خواهد بود.