توییتر 11 دلار در ماه برای Twitter Blue در آیفون، 7 دلار در وب سایت شارژ می کند

توییتر در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد توییتر آبی در روز جمعه است. اشتراک‌های Twitter Blue پس از اینکه ماسک یک علامت تأیید صحت با Twitter Blue قرار داد، متوقف شد، که به شرکت‌ها، افراد مشهور و سایر افراد برجسته اجازه می‌دهد توسط هر کسی که 8 دلار برای خرج کردن دارد جعل هویت شوند. Twitter Blue از 11 نوامبر در دسترس نیست.

تغییرات قیمت توییتر آبی پس از یک اختلاف کوتاه بین توییتر و اپل رخ می دهد. ماسک هفته گذشته از هزینه‌های اپ استور اپل انتقاد کرد و ادعا کرد که اپل «تهدید کرده است که توییتر را از اپ استور خود منصرف کند»، اما او بعداً پس از ملاقات با تیم کوک، مدیر عامل اپل، این اظهارات را پس گرفت.

قیمت بالاتر در آیفون به توییتر این امکان را می‌دهد تا 30 درصد از درآمدهای خرید درون‌برنامه‌ای خود را به اپل کاهش دهد، بدون اینکه به میزان قابل توجهی از سود توییتر کاسته شود. تفاوت قیمت احتمالاً اکثر مشتریان را تشویق می‌کند تا در وب مشترک شوند و به توییتر اجازه می‌دهد از هزینه‌های خرید درون برنامه‌ای اجتناب کند.

ویژگی توییتر
قبل از توقف موقت توییتر آبی، توییتر ۷.۹۹ دلار برای اشتراک دریافت می کرد، اما قیمت آن قبل از راه اندازی مجدد تغییر خواهد کرد. مطابق با اطلاعاتبرخی از کارمندان در مورد قیمت گذاری جدید مطلع شده اند، اما ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به تصمیم گیری های فوری معروف است، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا برنامه ها می توانند تغییر کنند یا خیر.

طبق گزارش ها، توییتر قصد دارد ماهانه 11 دلار برای اشتراک Twitter Blue در آیفون دریافت کند تا 30 درصد کاهشی را که اپل از خریدهای درون برنامه ای دریافت می کند، محاسبه کند. اطلاعات. در وب، توییتر آبی 7 دلار در ماه قیمت خواهد داشت.

ماسک و کوک در اپل پارک با هم ملاقات کردند و پس از آن، ماسک گفت که آنها “گفتگوی خوبی” داشتند و یک “سوء تفاهم” در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور رخ داده است.

انتظار می‌رود با راه‌اندازی مجدد، توییتر آبی رنگ‌های مختلف نشان را برای شرکت‌ها، حساب‌های دولتی و افراد و همچنین محدودیت‌هایی در تغییر نام کاربری و محدودیت‌های ثبت‌نام برای حساب‌های جدیدتر داشته باشد.



منبع

شرکت‌های دیگری مانند Spotify در گذشته قیمت‌های بالاتری را بر روی آیفون نسبت به وب دریافت می‌کردند، اما این اغلب منجر به سردرگمی مشتریانی می‌شود که نمی‌دانند چرا قیمت‌ها بر اساس دستگاه به دستگاه متفاوت است. اپل با شرکت‌هایی که برای اشتراک در برنامه‌ها بیشتر از وب هزینه می‌گیرند مشکلی ندارد.