
انتشار: خرداد 30، 1402
بروزرسانی: 01 تیر 1404
از آنجایی که تبلیغات دیگر گرافیک سفارشی نخواهند داشت، اپل می گوید فرآیند تایید سریع تر و آسان تر خواهد بود. فرمت فشرده همچنین باعث می شود که تبلیغات از محتوای بدون حمایت در برگه Today متمایزتر شود، بنابراین این تغییری است که هم تبلیغ کنندگان و هم کاربران اپ استور باید به خوبی از آن استقبال کنند.
منبع
بروزرسانی: 01 تیر 1404
تبلیغات فروشگاه App در برگه Today در ماه جولای به طراحی فشرده تر تغییر می کند
از ماه جولای، تبلیغات در برگه Today\'s App Store طراحی فشرده تری خواهند داشت و بدون هیچ گونه پیمایشی کاملاً قابل مشاهده خواهند بود. قالب آگهی جدید شامل نماد، نام و زیرنویس برنامه به همراه برچسب «آگهی» و دکمه «دریافت» خواهد بود.
فرمت تبلیغات جدید در آیفون های دارای iOS 16.4 و بالاتر نشان داده می شود. تبلیغات تب امروزی در iOS 16.3 و نسخه های قبلی در دسترس نخواهد بود. آگهی های موجود به طور خودکار در ماه ژوئیه به قالب جدید تغییر می کنند و هیچ اقدامی از سوی تبلیغ کنندگان لازم نیست.
تبلیغات در برگه Today در حال حاضر به عنوان یک کارت تمام قد ظاهر می شوند که فقط پس از عبور از اولین شکاف حمایت نشده قابل مشاهده هستند.
از آنجایی که تبلیغات دیگر گرافیک سفارشی نخواهند داشت، اپل می گوید فرآیند تایید سریع تر و آسان تر خواهد بود. فرمت فشرده همچنین باعث می شود که تبلیغات از محتوای بدون حمایت در برگه Today متمایزتر شود، بنابراین این تغییری است که هم تبلیغ کنندگان و هم کاربران اپ استور باید به خوبی از آن استقبال کنند.
اپل در اکتبر 2022 شروع به نمایش تبلیغات در برگه Today کرد. تغییر قالب تبلیغات آتی برای اولین بار توسط 9to5Mac.
منبع