اکانت اختصاصی گوگل ادوردز

در ابتدا توسط تنظیمات گوگل ادز به گزینه ی Keyword Planner وارد شوید. از آنجایی که می خواهید صرفا در موتورهای جستجوی گوگل، تبلیغات انجام شود، تیک گزینه Display را بردارید. البته باید از او بپرسید که براساس نیازها و اهداف شما کدام نوع کمپین را پیشنهاد میدهد، با این حال، حداقل کمپینی که باید بلد باشد، کمپین Search یا همان کمپین جستجو در موتور جستجوی گوگل است که براساس کلمات کلیدی «ران» میشود. به طور مثال اگر میخواهید کمپین طراحی سایت را اجرا کنید میتوانید برای یک Add group طراحی سایت، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی را قرار دهید و به همین شکل Add group های دیگری برای دستههای دیگر بسازید. لینک های تبلیغاتی که در گوگل نمایش داده می شوند، در واقع لینک های Nofollow هستند و به دلیل وجود فریم های تبلیغاتی، به طور کلی از دید ربات های خزنده گوگل مخفی می شوند. در تبلیغات کلیکی گوگل هزینه به ازای هر کلیک را خودتان تعیین مینمایید، ناگفته نماند که گوگل برای اینکه سایت شما جایگاه بهتری پیدا کند پیشنهاداتی را خواهد داد ولی به صورت کلی شما میتوانید برای کلمات کلیدی خود هزینه مد نظرتان را انتخاب نمایید.

بهینه سازی یک سایت با جذب کاربران بیشتر و افزایش بازدید های سایت موجب ارتقای رتبه ی آن در صفحه نتایج گوگل می شود. در واقع هدف این مزایده ، تعیین رتبه و جایگاه آگهی است. در این میان به اشتراک گذاری یک وب سایت، در برند سازی و افزایش اعتبار آن بسیار حائز اهمیت است. در سایت وبرمز یک راهنمای کامل تبلیغات گوگل ادز به صورت پی دی اف قرار داده شده است که می توانید با مطالعه آن، اگر شناخت خوبی از سایت، سئو و تبلیغات دیجیتال دارید برای انجام شخصی این خدمات گوگل ادز تبلیغات آماده شوید. همانطور که می دانید، یکی از اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار در سئوی سایت، بهینه سازی محتوای آن با استفاده از کلمات کلیدی است. در سئو سایت شما بهینه سازی می شود، در روش دوم هزینه به گوگل پرداخت می شود . تبلیغات محتوا محتور برای کاربرانی است که به دنبال موضواعات خاصی میگردند و و هر دو نوع هدف گیری CPC و CPM میتواند استفاده شود، تبلیغات محتوا محور علاوه بر متن شامل تصویر، تصویر متحرک و یا یک ویدئو شود. اجازه بدهید خودمانی بگویم، متن تبلیغ اولین و شاید مهم ترین جایی است که باید مخ مشتری را بزنید!

اما قبل از اینکه به تاثیر گوگل ادوردز در سئو سایت بپردازیم، به تاریخچه ی تبلیغات گوگل و نحوه شکل گیری آن اشاره خواهیم کرد. در این مقاله به تاثیر تبلیغات گوگل بر سئو سایت خواهیم پرداخت. در ادامه تاثیر آن بر سایت و بهبود سئو را بررسی خواهیم کرد. آیا تاثیر تبلیغات در گوگل ادوردز بر سئو سایت مستقیم است؟ اینجاست که شایعه ی تاثیر گوگل ادز بر سئو سایت شکل می گیرد. دو نوع Ranking Signal یا همان سیگنال رتبه بندی در گوگل وجود دارند که شامل سیگنال های مستقیم و سیگنال های غیر مستقیم می شوند. روش دوم: به گوگل پول بدهیم و در رتبه ۱ گوگل قرار بگیریم. روش اول: ثبت وب سایت در گوگل وب مستر و استفاده از تکنیک های بهینه سازی مطابق با استانداردهای الگوریتم گوگل، که به این فرآیند SEO گفته می شود.

اما با ورود Google AdWords، این شرایط به کلی تغییر می کند. با این حال بسته به اهداف شما تبلیغات همچنان میتوانند نتایج قدرتمندی را ارائه دهند. یکی از ابزارهای فوق العاده که توسط گوگل ادز در اختیار شما قرار می گیرد، کیورد پلنر(Keyword Planner) نام دارد. ضمن صحیح بودن این تئوری، توجه داشته باشید که ابزارهای اندازه گیری دقیق تاثیر غیر مستقیم، برای تبلیغات گوگل بر سئو وجود ندارد و همچنین تاثیرات تبلیغات گوگل، به تنهایی برای ارتقا رتبه وب سایت شما در نتایج جست و جو کافی نخواهد بود. این سیگنال ها شامل فاکتورهایی هستند که به صورت غیر مستقیم بر رتبه بندی وب سایت ها تاثیر می گذارند، اما به دلیل کمبود اطلاعات و آمار دقیق، به عنوان فاکتورهای مستقیم سئو دسته بندی نمی شوند. همانطور که در موارد پیشین عنوان شده است، گوگل ادز از موارد تاثیرگذار به صورت غیر مستقیم محسوب می شود.

توجه نمایید که در تبلیغات کلیکی به ازای هر کلیک شما هزینه پرداخت مینمایید این بدین معناست که کلیک های تکراری و تقلبی برای شما هزینه ای ندارد، در واقع سرویس ادوردز از محبوب ترین سرویس های مدل ppc است که با واژه ی ad در کنار سایت ها ظاهر میشوند. تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز از مدل PPC که مخفف عبارت pay-per-click به معنای پرداخت به ازای هر کلیک است پیروی می کند. چرا که امروزه با افزایش پیشرفت تکنولوژی ۷۵ درصد مردم برای خرید و اطلاع از خرید خودشان به سراغ گوگل می روند. بر خلاف تبلیغات بنری معمولی که برای همه افراد در اینترنت نشان داده می شود، شما در اینجا می توانید اهداف خاصی را مشخص کنید و تبلیغات خود را فقط به افرادی که از صفحه محصولات شما دیدن کرده اند نشان دهید تا کارایی تبلیغات خود را افزایش دهید. با این روش مشخص می شود که رفتار کاربر به چه صورتی است و چه نوع تبلیغی بیشتر مورد توجه او قرار می گیرد. جهت شارژ اکانت خود میتوانید به سایت ادنیک مراجعه کنید و پس از انتخاب ارز مورد نظر، روی گزینه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

به این صورت می باشد که شما برای نمایش و هر کلیک هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید . حتی بعد از انتخاب کلمات مناسب هم باید به صورت دوره ای کمپین ها را بهینه سازی کرد و کلمات کلیدی را کم یا زیاد کرد تا بیشتری بازدهی ایجاد شود. در این راستا، یکی از بهترین و مطمئن ترین راهکارها، سئو سایت یا بهینه سازی سایت است. زودبازده ترین و مطمئن ترین روش تبلیغات، تبلیغ در گوگل می باشد. لازمه این امر داشتن دانشی از نحوه تبلیغات، زمان آن و نحوه آن میباشد. امروزه تبلیغات بسیاری در فضای اینترنت انجام می شود و صاحبان مشاغل با ایجاد وب سایت های اینترنتی در تلاش هستند تا ضمن آشنا شدن کاربران با سایت مورد نظر، از خدمات و محصولات آن ها نیز استفاده کنند و این امر برای صاحبان مشاغل سودآور است. اگر شما از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید، میتوانید تبلیغ محصولات خود را در کمتر از 24 ساعت به افراد زیادی در سراسر جهان نشان دهید.در مورد تبلیغات کلیکی بیشتر بدانید. با این حساب، شما میتوانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را فقط به آقایان 18 تا 24 سالی نمایش دهد که در یکی از محلههای شهری در آلمان هستند و با گوشی خود به اینترنت متصل شدهاند.

این موضوع بلافاصله باعث شد تا افراد این سوال در ذهنشان مطرح شود که چه اتفاقی برای مشاغل و وب سایت هایی می افتد که هزینه ای برای تبلیغات پرداخت نمی کنند؟ نکته ای که وجود دارد این هست که ما تا زمانی که پول پرداخت می کنیم تبلیغات ما نمایش داده می شود. تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز ابزاری است که شرکت گوگل در اختیار دارندگان سایت ها قرارداده تا با پرداخت هزینه ای نسبتا کم تبلیغات سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند و در نتیجه با تبلیغات گوگل بیشتر دیده شوند، بازدیدشان افزایش پیدا کند و فروششان جهش یابد تبلیغات گوگل یک روش نوین در تبلیغات است و نسبت به روشهای دیگر بسیار کارآمدتر و ارزانتر می باشد. چرا از تبلیغ در گوگل نتیجه مناسب نمی گیرم؟ تبلیغات فقط تماس از انواع تبلیغات گوگل است که در تلفنهای همراه نمایش داده میشود. این درحالی است که عده ی زیادی این تبلیغات را به صورت غیر مستقیم بر روی وضعیت سئوی یک سایت موثر می دانند. نوع دوم، سیگنال های غیر مستقیم نام دارند.

چرا که بدون داشتن حساب کاربری گوگل ادوردز نمی توانید در جهت تبلیغات گوگل ادز گامی بردارید. توسط گوگل ادز می توانید ضمن ثبت برند خود در ذهن افراد، به راحتی مخاطبین را به سمت سایت و نام تجاری خود معطوف کنید. بدین ترتیب تبلیغات گوگل برای یک سایت از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار خواهد بود و علاوه بر ارائه ی یک سایت با کیفیت، نام و خدمات شما را در ذهن کاربران ثبت خواهد کرد. چگونه میتوان در گوگل ادز تبلیغ کرد؟ این روزها حیات کسب و کارها به فضای مجازی و تبلیغات در این فضا وابسته شده است. بسیاری از برندهای برتر و بزرگ در خاورمیانه از این سایت برای تبلیغ خود استفاده می کنند. همانطور که می دانید، نرخ تبدیل مخاطبین دارای اهمیت بسیار زیادی است و شما می توانید از این ابزار استفاده کنید. همچنین توسط این ابزار علاوه بر دریافت کلمات مشابه، تعداد سرچ های هر کدام از کلمات به صورت ماهانه برای شما قابل مشاهده می شود.

۳- استفاده از وب سایت درج آگهی رایگان معتبر که دارای استانداردهای یک سایت با کیفیت بوده و دارای سئو SEO مناسب باشد . اکنون ده ها سایت در این حوزه وجود دارد که عموما خدمات ثبت آگهی خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه می دهند و افراد می توانند بدون صرف هزینه از آنها استفاده نمایند. سئو : روشی طبیعی برای تبلیغ که به صورت طبیعی با رعایت قوانین در صفحه اول نتایج جستجو قرار می گیرید. این روشی بسیار مؤثر برای اطمینان از دیده شدن کسب و کار و خدمات شما به مخاطبین مورد نظر است. اگر قصد تبلیغات کسب و کار در گوگل را دارید و قصد دارید با توجه به تعداد زیاد جستجوهایی که به صورت روزانه در Google انجام میگیرد سرمایهگذاری کنید و با سرعت هر چه بیشتر به رشد بیشتر درآمد برسید، هیچ روشی بهتر از ثبت نام برای استفاده از خدمات Google ads وجود ندارد. در ادامه این مقاله میخواهیم شش مزیت اساسی را که میتوانید با تبلیغات در گوگل ادز به عنوان یک روش تبلیغاتی ایده آل برای کسب و کار اینترنتی خود مورد استفاده قرار دهید، برایتان توضیح دهیم. از این معیارها میتوان به در دسترس بودن کلمات کلیدی مدنظر برای تبلیغات، پلتفرمهای مورد علاقه مخاطبان هدف و بودجه تبلیغات اشاره کرد.

برای اینکه تبلیغات گوگل برای شما ارزشمند باشد، بهتر است به مواردی که به قابلیتهای گوگل ادز را بیشتر میکند، توجه کافی داشته باشید. در این راستا این ابزار، کلمات کلیدی که کاربران آن ها را جست و جو می کنند و مرتبط با کلمه ی کلیدی اصلی سایتتان است، را در اختیار شما قرار می دهد. در این راستا موتور جست و جوی گوگل از بررسی کیفیت صفحات و بک لینک ها برای رتبه بندی این صفحات استفاده می کرد. سیگنال های مستقیم شامل مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر رتبه بندی و افزایش ترافیک وب سایت هستند که مهم ترین آن ها، ساخت بک لینک است. در حالی که این یکی از راه های دریافت ترافیک رایگان از گوگل است ، کافی نیست. به جای بازار محدود سنتی و سایت کوچک خود، می تونید از بازدید کننده های این سایت ها با هزینه ای مناسب ترافیک بازدیدی سایت خود را همزمان با فعالیت در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

مزایای بهرهگیری از سایت های تبلیغات کلیکی چیست؟ یکی از مزایای تبلیغات کلیکی گوگل در ایران تنظیم ساعت و روز نمایش است، برای مثال برای روزهای تعطیل تبلیغتان را از حالت نمایش خارج نمایید بنابراین هزینه تبلیغات کاملا به صرفه خواهد شد. علاوه بر این شما میتوانید در برخی از روزها هزینه بیشتری را معین کنید و مشخص نمایید مبلغ کل طی چند روز به پایان برسد. تنظیم نمودن بودجه بندی روزانه به عهده خود شماست، این بدین معناست که میتوانید مشخص کنید در روز چقدر تبلیغ شما نمایش داده شود و زمانیکه به آن مقدار رسید تبلیغ متوقف شود. گوگل بیش از ۳.۵ میلیارد در روز را پاسخ می دهد و پلتفورم تبلیغاتی گوگل ادز بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند و منبع اصلی درآمدی برای گوگل است و به همین دلیل همواره برای بهتر شدن و ارائه بهترین کیفیت سرویس به مشتریان تلاش می کند.

اگر شما Google AdSense را تایید کنید، شما ناشر شناخته خواهید شد، درامد حاصل از تبلیغات شما را بصورت اینترنتی به حسابی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید، واریز و پرداخت می نماید. این صفحات نقش انتقال مخاطبان و مشتریان به قسمت های دیگر را بر عهده دارند که هرچه قدر در این مورد قوی تر عمل شود امتیاز بالاتری را در Quality Score خواهید داشت. متاسفانه در سالهای اخیر ارزش پول کشورمان در مقابل ارزهای خارجی بسیار کم شده و این مورد باعث شده که هزینه تبلیغ در گوگل بالا برود ولی حتی با این وضع هم به صرفه است و ارزش سرمایه گذاری را دارد.