در یک توییتفلوریان مولر، کارشناس حقوقی، استدلال کرد که تبلیغات “شما هم دوست داشته باشید” “یکی دیگر از ابزارهای افزایش نرخ موثر مالیات برنامه است که توسعه دهندگان را مجبور می کند تبلیغات را در صفحات برنامه خود خریداری کنند تا از اینکه دیگران مشتریان را از آنجا دور کنند.”
این اولین باری است که توسعهدهندگان میتوانند تبلیغات را در تب Today اجرا کنند، که تا کنون فقط محتوای انتخاب شده از اعضای تحریریه اپ استور را بدون قرار دادن پولی نمایش میدهد. و با بخش “شما ممکن است دوست داشته باشید”، توسعه دهندگان اکنون می توانند برنامه های خود را در پایین صفحات سایر برنامه ها تبلیغ کنند.
همانطور که انتظار می رفت، اپل امروز اعلام کرد که تبلیغات جدید اکنون در اپ استور در دسترس است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های خود را در نقاط بیشتری تبلیغ کنند.
از امروز، توسعهدهندگان اکنون میتوانند برنامههای خود را در برگه اصلی امروز اپ استور و در بخش «شما هم دوست داشته باشید» در پایین فهرستهای برنامههای فردی در همه کشورها به جز چین، تبلیغ کنند. تبلیغات در حال حاضر در این مکان ها ظاهر می شوند و طبق معمول، تبلیغات دارای پس زمینه آبی و نماد “آگهی” هستند تا بتوان آنها را شناسایی کرد.
در اعلامیه اپل آمده است: «با برگههای Today جدید و قرار دادن آگهیهای صفحه محصول، میتوانید در لحظههای بیشتری برنامه خود را در اپ استور کشف کنید – زمانی که مشتریان برای اولین بار میرسند، چیزی خاص را جستجو میکنند و برنامهها را برای دانلود مرور میکنند».
در ماه آگوست، بلومبرگمارک گورمن گفت که اپل میخواهد درآمد فعلی تبلیغات خود را تقریباً سه برابر کند و در آینده به حداقل 10 میلیارد دلار در سال برساند. گورمن گفت که تبلیغات نتایج جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی از سال آینده به اپلیکیشن Apple Maps می آیند.