ادی کیو نامه ای را در مورد خدمات اپل در سال 2022 به اشتراک می گذارد


اپل امروز موفقیت خدمات خود را در سال 2022 از جمله App Store، Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، Apple Fitness+، Apple News+، Apple Maps، Apple Pay، Apple Card، Apple Podcasts، iCloud و موارد دیگر برجسته کرد.

خدمات اپل 2022
یکی از آمارهای قابل توجهی که توسط اپل به اشتراک گذاشته شده این است که توسعه دهندگان اپ استور از سال 2008 بیش از 320 میلیارد دلار درآمد داشته اند. در همین حال، Apple Fitness+ اکنون 3500 تمرین و مدیتیشن در کتابخانه خود دارد و Apple Music بیش از 100 میلیون آهنگ دارد. نکات برجسته بیشتر در وب سایت Apple Newsroom موجود است.

این بیانیه مطبوعاتی شامل نامه‌ای از ادی کیو، مدیر خدمات اپل است که درباره «سالی پیشگامانه برای سرگرمی» منعکس شده است.

سال 2022 یک سال پیشگامانه برای سرگرمی بود. در طول یک سال گذشته، احتمالاً یک برنامه جدید، یک آهنگ جدید، یک برنامه تلویزیونی یا فیلم یا بازی جدید کشف کرده اید. تجربه‌ای که باعث می‌شود بخندید، چیز جدیدی به شما یاد داد یا به شما کمک کرد دنیا را به شیوه‌ای جدید ببینید – و شما را به اشتراک گذاشتن آن با دیگران برانگیخت.

قابل توجه است که چقدر محتوای عالی در دسترس ماست. این گواهی بر کار خارق العاده سازندگان در سراسر جهان است. قبلاً هرگز از دسترسی فوری به سریال‌های اصلی سینمایی، فیلم‌های جذاب‌تر، موسیقی جهانی‌تر، برنامه‌های خلاقانه‌تر، روزنامه‌نگاری ضروری‌تر، و بازی‌ها و ورزش‌های همه‌جانبه‌تر لذت نمی‌بردیم — مهم نیست کجا هستید، در همه دستگاه‌های مورد علاقه‌تان.

در اپل، ما این امتیاز را داریم که با سازندگان از همه نوع همکاری کنیم، در حالی که محصولات و خدماتی را ایجاد می کنیم که خلاقیت بیشتری را ممکن می سازد. ماموریت ما همیشه غنی‌سازی زندگی مردم و ترک دنیا بهتر از آنچه که آن را پیدا کرده‌ایم بوده است، و می‌دانیم که این امر بیش از مهارت فنی نیاز دارد. این مستلزم رهبری با ارزش هایمان در هر کاری است. ما معتقدیم که محصولات و خدمات ما باید برای همه ساخته شود. ما معتقدیم که حریم خصوصی یک حق اساسی بشر است و بالاترین تعهد ما در قبال مشتریانمان امنیت است. ما بر این باوریم که فرهنگی که همه به آن تعلق دارند، می‌تواند نوآوری را هدایت کند، و ما باید برای تغییری که می‌خواهیم در جهان ببینیم، دفاع کنیم.

زمانی که چند سال پیش Apple TV+ را راه‌اندازی کردیم، این کار را برای گفتن داستان‌هایی انجام دادیم که بازتاب انسانیت گسترده‌تر ما باشد. و چه برنده جایزه اسکار بهترین فیلم توسط CODA باشد یا چه تد لسو که متوالی جایزه امی بهترین فیلم کمدی را دریافت کرده است، ما از بسیاری جهات، اعتبار این نوع داستان سرایی و تمایل شدید برای بیشتر آن را دیده ایم.

و باور کنید: چیزهای بیشتری در راه است. لحظاتی برای پیش بینی، لذت بردن و تأمل در آنها. لحظاتی که باعث می‌شود با هیجان از بالا بپریم یا در لبه صندلی‌هایمان بپریم، یا ما را وادار به بلند شدن و رقصیدن کند. لحظاتی که می توانند خاطراتی ماندگار خلق کنند و ما را به یکدیگر نزدیکتر کنند.

این بیانیه مطبوعاتی یک روز پس از آن منتشر شد که گزارش شد پیتر استرن، معاون خدمات اپل، قصد دارد در پایان ژانویه شرکت را ترک کند. استرن، یکی از مدیران سابق تایم وارنر کابل، در سال 2016 به اپل پیوست و به عنوان نامزدی برای جانشینی کیو به عنوان مدیر خدمات این شرکت در آینده در نظر گرفته شد. اپل بیانیه مطبوعاتی مشابهی را به اشتراک گذاشته است که خدمات خود را در ژانویه 2020 نشان می دهد.



منبع

ادی کیو نامه ای را در مورد خدمات اپل در سال 2022 به اشتراک می گذارد


اپل امروز موفقیت خدمات خود را در سال 2022 از جمله App Store، Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، Apple Fitness+، Apple News+، Apple Maps، Apple Pay، Apple Card، Apple Podcasts، iCloud و موارد دیگر برجسته کرد.

خدمات اپل 2022
یکی از آمارهای قابل توجهی که توسط اپل به اشتراک گذاشته شده این است که توسعه دهندگان اپ استور از سال 2008 بیش از 320 میلیارد دلار درآمد داشته اند. در همین حال، Apple Fitness+ اکنون 3500 تمرین و مدیتیشن در کتابخانه خود دارد و Apple Music بیش از 100 میلیون آهنگ دارد. نکات برجسته بیشتر در وب سایت Apple Newsroom موجود است.

این بیانیه مطبوعاتی شامل نامه‌ای از ادی کیو، مدیر خدمات اپل است که درباره «سالی پیشگامانه برای سرگرمی» منعکس شده است.

سال 2022 یک سال پیشگامانه برای سرگرمی بود. در طول یک سال گذشته، احتمالاً یک برنامه جدید، یک آهنگ جدید، یک برنامه تلویزیونی یا فیلم یا بازی جدید کشف کرده اید. تجربه‌ای که باعث می‌شود بخندید، چیز جدیدی به شما یاد داد یا به شما کمک کرد دنیا را به شیوه‌ای جدید ببینید – و شما را به اشتراک گذاشتن آن با دیگران برانگیخت.

قابل توجه است که چقدر محتوای عالی در دسترس ماست. این گواهی بر کار خارق العاده سازندگان در سراسر جهان است. قبلاً هرگز از دسترسی فوری به سریال‌های اصلی سینمایی، فیلم‌های جذاب‌تر، موسیقی جهانی‌تر، برنامه‌های خلاقانه‌تر، روزنامه‌نگاری ضروری‌تر، و بازی‌ها و ورزش‌های همه‌جانبه‌تر لذت نمی‌بردیم — مهم نیست کجا هستید، در همه دستگاه‌های مورد علاقه‌تان.

در اپل، ما این امتیاز را داریم که با سازندگان از همه نوع همکاری کنیم، در حالی که محصولات و خدماتی را ایجاد می کنیم که خلاقیت بیشتری را ممکن می سازد. ماموریت ما همیشه غنی‌سازی زندگی مردم و ترک دنیا بهتر از آنچه که آن را پیدا کرده‌ایم بوده است، و می‌دانیم که این امر بیش از مهارت فنی نیاز دارد. این مستلزم رهبری با ارزش هایمان در هر کاری است. ما معتقدیم که محصولات و خدمات ما باید برای همه ساخته شود. ما معتقدیم که حریم خصوصی یک حق اساسی بشر است و بالاترین تعهد ما در قبال مشتریانمان امنیت است. ما بر این باوریم که فرهنگی که همه به آن تعلق دارند، می‌تواند نوآوری را هدایت کند، و ما باید برای تغییری که می‌خواهیم در جهان ببینیم، دفاع کنیم.

زمانی که چند سال پیش Apple TV+ را راه‌اندازی کردیم، این کار را برای گفتن داستان‌هایی انجام دادیم که بازتاب انسانیت گسترده‌تر ما باشد. و چه برنده جایزه اسکار بهترین فیلم توسط CODA باشد یا چه تد لسو که متوالی جایزه امی بهترین فیلم کمدی را دریافت کرده است، ما از بسیاری جهات، اعتبار این نوع داستان سرایی و تمایل شدید برای بیشتر آن را دیده ایم.

و باور کنید: چیزهای بیشتری در راه است. لحظاتی برای پیش بینی، لذت بردن و تأمل در آنها. لحظاتی که باعث می‌شود با هیجان از بالا بپریم یا در لبه صندلی‌هایمان بپریم، یا ما را وادار به بلند شدن و رقصیدن کند. لحظاتی که می توانند خاطراتی ماندگار خلق کنند و ما را به یکدیگر نزدیکتر کنند.

این بیانیه مطبوعاتی یک روز پس از آن منتشر شد که گزارش شد پیتر استرن، معاون خدمات اپل، قصد دارد در پایان ژانویه شرکت را ترک کند. استرن، یکی از مدیران سابق تایم وارنر کابل، در سال 2016 به اپل پیوست و به عنوان نامزدی برای جانشینی کیو به عنوان مدیر خدمات این شرکت در آینده در نظر گرفته شد. اپل بیانیه مطبوعاتی مشابهی را به اشتراک گذاشته است که خدمات خود را در ژانویه 2020 نشان می دهد.



منبع